FAQ


Objednávky

Môžem urobiť objednávku na FB, telefonicky alebo e-mailom?

Len objednávky zadané priamo na našej stránke spadajú do galaktickej databázy objednávok, odkiaľ náš tím získa všetky potrebné informácie o vašich vysnívaných projektoch. Všetky ostatné komunikačné kanály slúžia len na odbornú pomoc, ktorú sa Vám snažíme poskytnúť čo najskôr

Môžem si objednať viac ako jeden darček naraz?

Áno, pridajte vybraný produkt do košíka a vráťte sa na domovskú stránku pre pridanie ďalších produktov.

Môžem posielať darčeky z košíka na rôzne adresy?

Pre každú objednávku si môžete vybrať iba jednu dodaciu adresu. Ak chcete, aby darčeky boli odoslané rôznym príjemcom, musíte zadať samostatné objednávky.

Môžem si kúpiť vaše výrobky v stacionárnom obchode?

Nepredávame stacionárne, ale môžete si objednať prostredníctvom našej webovej stránky a zvoliť si osobný odber vo Varšave

Prečo produkt, ktorý som si chcel kúpiť, zmizol z košíka?

Tovar je s najväčšou pravdepodobnosťou vypredaný. Pre informáciu o jeho dostupnosti nás prosím kontaktujte e-mailom.

Potrebujem na zadanie objednávky účet v obchode?

Objednávku môžete zadať bez vytvorenia účtu.

Digitální produkty

Čo sú digitálne produkty?

Digitálne produkty sú tie, ktoré od nás dostanete na svoju e-mailovú adresu iba vo forme digitálneho súboru (napr. grafický súbor jpg). Výhodou takýchto produktov je ich nízka cena a okamžité dodanie - objednaný produkt Vám bude doručený do 8 hodín od zadania objednávky! Digitálne produkty nedostávate vo forme poštových alebo kuriérskych zásielok.

Aké sú náklady na digitálne produkty?

Digitálne produkty sú oveľa lacnejšie ako ich nedigitálne. Kvalita nami zasielaných digitálnych produktov je vždy veľmi vysoká – v prípade grafických súborov je to niekoľko až niekoľko desiatok megapixelov. Digitálne produkty sú pripravené na tlač vo veľkých formátoch.

Stylový portrét

Z akej kvality fotografie môžeme vytvoriť obrázok?

Väčšina našich štýlov je pripravená na vytvorenie obrazu z fotografie prakticky akejkoľvek kvality. Pošlite nám fotku urobenú akýmkoľvek fotoaparátom, telefónom alebo nájdenú na sociálnych sieťach a naši grafici urobia všetko pre to, aby váš obrázok vyzeral profesionálne.

Ako dlho bude trvať, kým dostanem grafický návrh mojej fotografie?

Návrh bude zaslaný na váš e-mail do 24 hodín od zadania objednávky.

Ako bude môj obraz zabalený pri odoslaní?

Tlače posielame na plátne zabezpečenom bublinkovou fóliou a kartónovou škatuľou - aby na nej po rozbalení nebol ani najmenší škrabanec. Výtlačky na fotografickom papieri sú zrolované a odosielané v pevnej kartónovej tube. Váš balík je počas prepravy veľmi dobre chránený.

Ako zistím, ako bude vyzerať konečná verzia môjho obrazu?

Pred tlačou Vašej objednávky Vám zašleme grafický návrh obrázku na Vašu e-mailovú adresu. Len ak splní vaše očakávania, pristúpime k ďalšej realizácii objednávky.

Cestovní mapa

Koľko svojich ciest môžem označiť na mape?

Akékoľvek množstvo.
Počet navštívených alebo plánovaných miest vyznačených na mape nie je obmedzený. Mapa vyzerá veľmi dobre s malým aj veľkým počtom vyznačených miest.

Aká je kvalita výslednej tlače?

Veľmi vysoká.
Snažíme sa zabezpečiť, aby naše mapy mali najvyššiu kvalitu, a preto sa výtlačky na fotografický papier aj plátno vyrábajú z grafických súborov s veľkosťou takmer 40 megapixelov.
Mapa vyzerá skvele v akejkoľvek veľkosti tlače.

Koľko cestovných fotografií môžem umiestniť na mapu?

V skutočnosti je počet fotografií ľubovoľný. Ak nechcete alebo nemáte cestovateľské fotografie, môžete sa rozhodnúť ich nezverejňovať vôbec. Ak máte z výletu veľa fotiek, môžete ich vložiť aj 20 a viac.

Vidím, že je k dispozícii mapa sveta, je k dispozícii aj mapa Európy alebo Poľska?

Áno! Z našej širokej ponuky si môžete vybrať penové mapy alebo skvelé stieracie žreby. Nájdete tu Poľsko, Európu či USA. Akú mapu si vyberiete, závisí výlučne od vašich potrieb a preferencií farieb. Môžete si tiež vybrať prispôsobenú mapu sveta.

Rodokmeň

Aká je kvalita výslednej tlače?

Veľmi vysoká.
Snažíme sa zabezpečiť, aby naše mapy mali najvyššiu kvalitu, a preto sa výtlačky na fotografický papier aj plátno vyrábajú z grafických súborov s veľkosťou takmer 40 megapixelov.
Mapa vyzerá skvele v akejkoľvek veľkosti tlače.

Koľko ľudí môžem dať na výtlačok rodokmeňa?

Chceme, aby si každý mohol na strome zmapovať schému svojej rodiny. Jediným obmedzením počtu ľudí je preto 50 ľudí na úroveň (napr. 50 vnúčat).
Z estetických dôvodov neodporúčame stavať obrovské stromy, ktoré budú mať viac ako 40 ľudí - potom môžu byť na strome horšie viditeľné (hlavne v malom formáte - napr. 30x45cm).

Z koľkých generácií môže pozostávať môj rodinný vzor?

V súčasnosti je možné umiestniť na strom až 6 generácií. Vrátane:
- hlavná generácia (napr. vaši rodičia);
- 2 generácie predkov (napr. vaši starí rodičia a prastarí rodičia);
- 3 generácie potomkov (napr. vy a vaši súrodenci, vaše deti a vnúčatá);

Nemám fotky niektorých členov rodiny. Čo môžem urobiť?

To nie je problém, nie je potrebné prikladať fotografie všetkých členov rodiny. V skutočnosti nemusíte prikladať žiadnu fotografiu! Sú úplne voliteľné.
Môžete však pridať fotografiu pre každého člena rodiny. Je tiež možné, že niektorí členovia rodiny budú mať fotografie a niektorí nie. To nemá nepriaznivý vplyv na vzhľad stromu.

Aké podrobnosti o členoch rodiny môžem dať na stromček?

Jediné požadované údaje pre každého člena rodiny sú jeho meno a priezvisko.
Okrem toho (voliteľne) môže pripojiť aj dátum narodenia a úmrtia každého člena rodiny.
Pri každom páre môžete tiež uviesť, či sú (alebo boli) spojení manželstvom, zásnubami alebo partnerstvom.

Fotomozaika

Akú kvalitu fotografie môžeme použiť na vytvorenie fotomozaiky?

Mozaiky dokážeme vytvoriť z fotografie prakticky akejkoľvek kvality. Pošlite nám fotku urobenú akýmkoľvek fotoaparátom, telefónom alebo nájdenú na sociálnych sieťach a naši grafici urobia všetko pre to, aby váš obrázok vyzeral profesionálne.

Koľko fotiek komponentov musím poslať?

Ak si vyberiete mozaiku z vlastných fotografií, minimálny počet je 50, maximálny 500 fotografií. Naše odporúčané množstvá pre danú veľkosť sú uvedené na stránke produktu po výbere vhodnej možnosti mozaiky (veľkosti)

Sú obrázky komponentov pri tlači jasné?

Z akej vzdialenosti vidím mozaiku ako celok a nie ako jednotlivé fotografie?

Závisí to od veľkosti mozaiky. Vo väčšine prípadov je však hlavná fotografia dobre viditeľná zo vzdialenosti 1-2 metrov. Čím viac sa približujete k mozaike, fotografie komponentov sú čoraz viditeľnejšie.

Zpracování objednávky

Odkiaľ pochádzajú ceny našich produktov?

Ceny našich produktov sú veľmi kvalitné a osobné. Treba vidieť, že vytvorenie dokonalej personalizácie si vyžaduje veľa práce, použitie špeciálneho vybavenia a odbornú starostlivosť niekoľkých ľudí. Preto si môžete byť istí, že darček, ktorý darujete, odoženie sny, túže a strasti vašich blízkych, a nie módnu vychytávku ľanu.

Môžem meniť dizajn telefonicky?

Akékoľvek zmeny, ktoré by ste chceli urobiť vo svojom grafickom návrhu, môžete nahlásiť iba e-mailom. Naši skvelí grafici pracujú na diaľku, takže je to najrýchlejší spôsob, ako ich kontaktovať.

Ako dlho je moja bezplatná objednávka v systéme?

Nezaplatená objednávka bude po 7 dňoch automaticky zrušená. Ak chcete, aby sme pre vás zrealizovali ďalší projekt, stačí zadať novú objednávku.

Môžem si objednať gravírovanie v inej farbe?

Farba gravírovania závisí od materiálu, na ktorý laser gravíruje, preto nemôžeme gravírovať farbou.

Môžem poslať obrázok cez MMS?

Bohužiaľ nie, pretože náš telefónny systém nepodporuje MMS, preto prosím o zaslanie fotografie v najvyššej kvalite na e-mail. Pamätajte, že čím lepšia fotografia, tým efektnejší konečný výsledok.

Môžem posielať opravy SMS?

Bohužiaľ to nie je možné, pretože náš telefónny systém nepodporuje SMS. Všetky opravy posielajte ako odpoveď na e-mail s projektom.

Môžem počítať so zľavou pri objednávke viacerých darčekov?

Áno, aj taká možnosť tu je. Pre podrobné informácie nás prosím kontaktujte na: kontakt@mygift.pl

Balení

Sú darčeky pri preprave bezpečné?

Produkty sú zabezpečené bublinkovou fóliou a kartónovou škatuľou s mäkkou výplňou - to všetko tak, aby na nich po rozbalení nebol ani najmenší škrabanec.

Vlastní projekt

Aká grafika bude najlepšia pre individuálny projekt?

- Pre gravírované produkty bude najlepšia čiernobiela grafika uložená vo formáte png alebo vektorovom formáte. Pamätajte, že bude pre nás ťažké vytvoriť pre vás dokonalý vzor, ​​ak grafika obsahuje prechody.

- Pre tlačené darčeky nám môžete poslať akúkoľvek grafiku, kresbu alebo fotografiu. Len sa uistite, že je fotografia jasná a dobre osvetlená, a získate skvelý produkt!

Môžem dostať fotku?

Bohužiaľ nemáme možnosť gravírovať fotografiu na produkt, preto prosím o zaslanie čiernobielej grafiky uloženej vo formáte png alebo vektorového súboru. Výnimkou sú darčeky s potlačou, na ktorú môžeme dať fotografiu.

Môžem vidieť vizualizáciu pred prijatím balíka?

Áno, hotový grafický návrh dostanete do 24 hodín od zadania a zaplatenia objednávky. Až po Vašom odsúhlasení pristúpime k ďalšej realizácii objednávky.

Prečo sa konečný produkt líši od mojej predstavy?

Aby ste plne porozumeli vašim potrebám, popíšte čo najpodrobnejšie projekt, ktorý ste si vybrali. Podrobný popis nám umožní vytvoriť produkt vašich snov.

Plakáty se stíracími losy

Môžem zavesiť plagát na stenu?

Môžete použiť špendíky, ktoré sú súčasťou súpravy, alebo ju pripevniť lepiacou páskou.

Môžem vidieť opis na mape?

Áno, môžete to urobiť sami pomocou fixky.

Platby

Môžem zmenit údaje na faktúre?

Až do odoslania darčeka môžeme na faktúre vykonať akékoľvek zmeny. Ak to chcete urobiť, kontaktujte nás prostredníctvom chatu, e-mailu alebo telefonicky.

Aké sú možné spôsoby platby za objednávku?

Oferujemy 4 możliwe sposoby płatności za zamówienie:
- Szybki przelew internetowy lub karta kredytowa (GoPay)
- Przelew na konto bankowe
- Płatność za pobraniem - tylko dla wysyłek na terenie Słowacji. Dodatkowa opłata w wysokości 4,99 EUR
- Paypal

Bude k objednávke priložená faktúra?

Ak si zvolíte možnosť s doručením na adresu príjemcu, obratom vám zašleme účtenku na vašu e-mailovú adresu.

Čo ak bola platba vykonaná dvakrát?

Ak sa vám to stane, kontaktujte náš zákaznícky servis. Platba bude vrátená na účet, z ktorého sme platbu prijali.

Preprava a doručenie

Aká je dodacia lehota a cena?

Čas a cena doručenia našich zásielok na Slovensku závisí od zvoleného spôsobu doručenia: - kuriér DHL - dodacia lehota je 2 pracovné dni; náklady na doručenie kuriérom sú 3,99 EUR. - kuriér GLS - dodacia lehota je 2 pracovné dni; náklady na doručenie kuriérom sú 3,99 EUR. - Balíkový kuriér - dodacia lehota je 2 pracovné dni; náklady na doručenie kuriérom sú 3,99 EUR. - Miesta na odber balíkov - dodacia lehota je 2 pracovné dni; náklady na doručenie kuriérom sú 3,99 EUR.

Môžem si produkt vyzdvihnúť osobne?

Môžem si objednať zásielku do zahraničia?

Áno, balíky posielame aj do zahraničia. Treba však pripomenúť, že v prípade colného poplatku je povinnosť platiť na strane príjemcu.

Môžem si objednať kuriéra na konkrétnu hodinu?

Žiaľ, naša moc nesiaha tak ďaleko. Kuriéri doručujú balíky podľa vopred dohodnutého harmonogramu. Našťastie väčšina z nich vás kontaktuje telefonicky, aby vám balík doručili

Bola moja objednávka odoslaná?

Po odoslaní objednávky dostanete na stránke kuriéra odkaz na sledovanie balíka. Pamätajte, že odkaz môže byť aktívny iba večer.

Čo sa stane s balíkom, keď kuriér nikoho nenájde na adrese príjemcu?

Kuriér GLS, InPost vykoná druhý pokus o doručenie, s najväčšou pravdepodobnosťou v nasledujúci pracovný deň. Kuriér DHL doručí balík na najbližšie odberné miesto, kde si ho možno vyzdvihnúť.

Čo robiť, keď sa balík v sledovacom odkaze zobrazuje ako doručený, ale balík som nedostal?

Veľmi nás mrzí, že balík nebol doručený. Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Po prijatí oznámenia si vec vyjasníme s kuriérskou spoločnosťou zodpovednou za doručenie.

Plnenie objednávky

Dostanem po zadaní objednávky potvrdenie?

Po zadaní objednávky vám bude zaslaný automatický potvrdzujúci e-mail. Ak ste ho nedostali, skontrolujte si priečinok SPAM a v prípade potreby nás kontaktujte.

Czy mogę anulować zamówienie?

Objednávku je možné zrušiť v ktorejkoľvek fáze jej realizácie. Za týmto účelom kontaktujte náš zákaznícky servis. Ak už bola objednávka odoslaná, je potrebné zaslať vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.

Odkiaľ pochádzajú ceny našich produktov?

Ceny našich produktov idú ruka v ruke s ich vysokou kvalitou a osobitosťou. Musíte vedieť, že vytvorenie dokonalej personalizácie si vyžaduje veľa práce, použitie špecializovaného vybavenia a odbornú starostlivosť niekoľkých ľudí. Vďaka tomu si môžete byť istí, že dar, ktorý darujete, bude odrážať sny, túžby a záľuby vašich blízkych a nie len módnu vychytávku.

Môžem zadávať grafické opravy telefonicky?

Akékoľvek zmeny, ktoré by ste chceli urobiť vo svojom grafickom návrhu, môžete nahlásiť iba e-mailom. Naši skvelí grafici pracujú na diaľku, takže je to najrýchlejší spôsob, ako ich kontaktovať.

Ako dlho je moja bezplatná objednávka v systéme?

Nezaplatená objednávka bude po 7 dňoch automaticky zrušená. Ak chcete, aby sme pre vás zrealizovali ďalší projekt, stačí zadať novú objednávku.

Môžem posielať opravy SMS?

Bohužiaľ to nie je možné, pretože náš telefónny systém nepodporuje SMS. Všetky opravy posielajte ako odpoveď na e-mail s projektom.

Môžem počítať so zľavou pri objednávke viacerých darčekov?

Áno, aj taká možnosť tu je. Pre podrobné informácie nás prosím kontaktujte na: kontakt@mygift.pl

Môžem kombinovať objednávky?

Vo väčšine prípadov to bude možné. Za týmto účelom kontaktujte našu kanceláriu zákazníckeho servisu.

Vlastný projekt

Aká grafika bude najlepšia pre individuálny projekt?

- Pre gravírované produkty bude najlepšia čiernobiela grafika uložená vo formáte png alebo vektorovom formáte. Pamätajte, že bude pre nás ťažké vytvoriť pre vás dokonalý vzor, ​​ak sú v grafike prechody. - Pre tlačené darčeky nám môžete poslať akúkoľvek grafiku, kresbu alebo fotografiu. Len sa uistite, že je fotografia jasná a dobre osvetlená, a získate skvelý produkt!

Môžem nahrať fotku?

Bohužiaľ nemáme možnosť gravírovať fotografiu na produkt, preto prosím o zaslanie čiernobielej grafiky uloženej vo formáte png alebo vektorového súboru. Výnimkou sú darčeky s potlačou, na ktorú môžeme dať fotografiu.

Môžem vidieť vizualizáciu pred prijatím balíka?

Áno, hotový grafický návrh dostanete do 24 hodín od zadania a zaplatenia objednávky. Až po Vašom odsúhlasení pristúpime k ďalšej realizácii objednávky

Prečo sa konečný produkt líši od mojej predstavy?

Aby sme plne porozumeli vašim potrebám, popíšte čo najpodrobnejšie projekt, ktorý ste si vybrali. Podrobný popis nám umožní vytvoriť produkt vašich snov.

Vrátenie tovaru a reklamácie

Môžem vrátiť produkt?

Áno. Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia, takže ak nie ste úplne spokojní s naším produktom, môžete ho vrátiť a získať plnú náhradu do 365 dní od nákupu bez udania dôvodu.

Ako môžem podať sťažnosť?

Ak je produkt, ktorý ste dostali, chybný alebo poškodený, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom. K e-mailu priložte fotografiu zobrazujúcu vadu produktu a do nadpisu správy uveďte číslo objednávky.

Kedy dostanem náhradu za vrátený tovar?

Peniaze vám budú vrátené do 7 pracovných dní od prijatia balíka.

Ako môžem vrátiť peniaze?

Ak prijatý produkt nesplnil vaše očakávania, kontaktujte nás s číslom objednávky. Pošleme e-mail so všetkými potrebnými údajmi na vrátenie objednávky na naše náklady.

Ako môžem vymeniť produkt?

Zakúpené produkty bohužiaľ nevymieňame.